14:36

Vi kom hem igår natt från Rovaniemi! Vi åkte alltså på lördagen på dagen med dendär lilla bussen/stora taxin som jag hatar av hela mitt hjärta (speciellt när det började droppa vatten i huvudet på mej). Vi sovde på ett motell, det var helt mysigt. Nångång på kvällen började Lisa plasta in Linneas huvud med folieplast, kommer bilder av det sedan när jag har fått min kamerasladd! På söndagen steg vi upp klockan 8. Sedan hade vi match mot Rops. Vi spelade dåligt och förlorade 3-2. Efter matchen tyckte vi att "vi åker till Sverige och köper förlorar-snus", så då åkte vi till Haparanda. Sen körde vi hem!

Idag har jag redan hunnit göra en hel del. Jag har varit till frissan, och kom ut med en bob-frisyr och pannlugg. FAST JAG KAN JU INTE LADDA UPP BILDER NÄR JAG INTE HAR NÅGON KAMERASLADD. Men den kommer jag antagligen få nån dag denhär veckan.

Ikväll ska jag och mina vänner åka till villan och fira sista måndagen av sommarlovet. Det har vi gjort 2 år i rad, eller då har vi firat sista söndagen av sommarlovet, men då var jag ju långt härifrån. Så det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0