15:48

Sitter på fammos nya bärbara dator. Jag försökte just lära henne att använda internet, hopplöst!

Blev erbjuden sommarjobb hos 4H till nästa sommar idag. Det skulle gå ut på att jag ska ringa till bönder om flyghavreplockare och nå sånt. Hon tyckte jag verkade så organiserad att jobbet skulle passa mej. Organiserad? yeah right!

Imorgon är min sista arbetsdag. Jag sa att jag ska till Helsingfors och kommer att vara där resten av veckan, men det ska jag ju inte alls! Blir skönt med lite sommarlov...

Nu ska jag fara i duschen sen ska jag träffa Tatti på stan, vi ska äta glass.

Får se om jag alls hinner ladda upp nå bilder idag ändå, jag ska försöka hinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0