Bilder á la Lycke

Nu är jag här hos fammo igen efter att ha varit med Tatti till stan. Köpte en svart klänning och "hippie-band".

När jag var en sväng hemma märkte jag att kamerasladden var försvunnen, har säkert glömt den till Tölby. Så det blir inga bilder från skumdiscot. Däremot har jag med Lyckes bilder på minnessticka!


Åminneöppning och Ias 18-års dag!


Åminneöppning


Åminneöppning


Åminneöppning


Åminneöppning


Åminneöppning


Åminneöppning


Åminneöppning



Nu kommer bilder från när vi var i Hällnäs nångång i mars.


hemma hos mej


Hällnäslokalen


Philip & John


En gång i tiden hade jag lila hår!



Midsommarn som vi spenderade i storsand!


Midsommar


Midsommar


Midsommar


Haha, skön bild! En tvättäkta krabbisbild :)



Rockperry

Fredag


Rockperry, fredag


Rockperry, fredag


Rockperry, fredag


Rockperry, fredag

Rockperry

Lördag


Rockperry, lördag


Rockperry, lördag, i bilen


Rockperry, lördag. Jag & Micke


Rockperry, lördag


Rockperry, lördag. Steven & Lycke


Rockperry, lördag


Rockperry, lördag



Sist men inte minst, bilder från skumdiscot i lördags!


Skumdisco, i väntan på bussen


Skumdisco


Skumdisco


Skumdisco. Lycke, Johan, Nikke & jag


Skumdisco. Jag, Lycke, Steven, John


Skumdisco


Skumdisco


skumdisco


Skumdisco



Dethär blev ett väldigt långt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0