Can you hear me?

Skolan var jobbig idag. Har lite sömnbrist, tror jag..
Nåjoo. Efter skolan var Jag, Jannike, Jannika till Tatti. Vi skulle filma en film till engelskan, men vi orkade inte, så vi bestämde oss för att hoppa av kursen istället. Snacka om lat! Sen for Tätsk, Jannike, Jannika och Kim till bilskolan. Det är ett tag kvar tills det är min tur.. Fyller 17 år den 26 november. Och 18 år nästa år (ifall ni inte kom på det själva)

Förresten så är alla mina pengar kvar på kontot, wihii!

Nej nu ska jag ladda upp bilder från heljen!
Fast egentligen borde jag skriva ett rella essä.. whatever?

Kommentarer
Postat av: becca

hahahah! hoppa ni av kursen? :D (Y)

2009-08-31 @ 19:52:42
Postat av: lycke

int har du nå bråttom med att bli 18, du har sen resten av ditt liv på dig att köra och fara på baren :P

2009-08-31 @ 20:21:50
URL: http://lyckeilona.blogg.se/
Postat av: bloggaren själv

yeaah, de ska vi göra :D

2009-09-01 @ 14:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0