Efterlyses!

Nu är vi i vikby igen! Det är en hel del människor här, mest sundombor. Helt bra kväll, ända tills jag märkte att min plånbok saknades! Så snälla; om ni hittar en röd plånbok så är det troligen min! Jag hade alla mina kort där, 20 euro i kontant och mina 1174 euro på kontot, som jag skröt om hela jävla kvällen! Kortet är nog avstängt nu... Men jag skulle vara så fans tacksam ifall någon skulle ge mej min plånbok med innehåll tillbaka! Eller åtminstone ge mej en vink om var min plånbok är... Känner mej otroligt värdelös utan mina pengar. Som tur slapp vi gratis med bussen hem!

Imogon är det villavslutning! Andra har planerat färdigt min kväll, vetja de blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0