Here we come rovaniemi!

Väldigt dålig uppdatering de senaste dagarna!

Men i alla fall; god morgon! (även om jag hatar det ordet) Idag åker vi med fotbollslaget till Rovaniemi! Vi har match där imorgon.

Det har hänt en hel del sedan senaste inlägget. I torsdags var det konstens natt här i Vasa. Alla ungdomar samlas i en park för att supa. Och såklart så var jag och mina vänner där, haha. Jag och Matilda började cykla hemåt (till Matilda) där 4tiden am, men vi kom tillSmedsby först efter 5 am, hehe (Det är 5 km från stan till Smedsby). Men mest bara för att en 30-årig man frågade om vi kunde göra honom sällskap, och visst gjorde vi det! Det visade sig att vi kände hans småbröder.

Igår, fredagen, vaknade jag upp hos Matilda. Vi tittade på TV och bara trögade oss tills Matilda måste åka till jobbet. Så då var jag en stund sällskap till Matilda i glasskiosken före jag for hem. Sen på kvällen åkte jag till Vörå, där tittade vi på film; The hangover och Bolt. När jag kom hem åt jag en stor portion glass och sen direkt och sova.

Och nu ska jag äta frukost! Önska oss lycka till i Rovaniemi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0