It's the final day

Kom inge sex education heller..

Imorgon börjar skolan, suck.. Back to basic.

Men vi passade på att "fira" sista dagarna av sommarlovet på min villa! Och kul var det. Vi hade först bara tänkt vara måndag till tisdag, men sedan blev det också från tisdag till idag(onsdag).

På måndagen var det jag, Becca, Ia, Zizo, Nikke, Jannike, Tatti, Johan och Lycke som var vid villan. Ia och Öycke for tidigare hem för de började skolan dagen efter, och jag var inte ett dugg avundsjuk! Resten av oss övernattade vid villan. Vi grillade mat, var i bastun och simmade.
På morognen städade vi lite smått före vi for hem, för att sedan direkt åka på träning och sedan direkt tillbaka till villan igen. Vi hade tänkt oss ganska så mycket folk, men till sist blev det ändå bara jag, becca, zizo och nikke. Kvällen gick ut på ganska så samma saker som föregående kväll + att vi spelade Pictonary, och jag och becca vann hehe!
En lite mindre rolig grej är att jag knappt har några ögonfransar kvar från igårkväll. När jag skull tända grillen så misslyckades det lite, så nu har jag väldigt korta ögonfransar. Världen går inte under för det, men det vore ändå helt roligt om de växte och blev långa och fina igen hehe. Någon som vet om ögonfransar växer ut tillbaka efter att man brännt bort dom?

En annan kul grej var att Zizos skola började idag haha. Skolan började 8 men han steg upp klockan 9 efter några timmars sömn haha. Jag var inte alls avundsjuk.

Imorogn kommer det att bli bildmaraton! Jag tänker ladda upp bilder ända från veckan då jag och Tätsk bodde i Tölby. Sen kommer det också bilder från dehär senaste dagarna då vi har varit vid villan!
Om jag hinner kankse jag också gör någon sorts sammanfattning av sommaren 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0