Sista dagen!

Igår var jag och Becca och städade vid villan. Gud vilken sommarfeeling vi fick haha! Vi hittade till och med på en glädjedans :)
Dessutom fick jag sommarjobb igår! Ska plocka flyghavre i Helsingby, Veikars trakten!

Just nu sitter jag i skolans datasal. Sista dagen! Jag kom just till skolan, för att jag hade tandläkare klockan halv 10. Jag hade tre hål, hur mycket är inte det!? Så jag ska nästa vecka igen till tandläkaren, och då ska det borras.
Efter tandläkaren tyckte fammo att vi skulle fara till butiken, så då for vi till butiken.
Jag kom alltså riktigt just till skolan, men jag tänkte fara nu direkt igen. Kom bara för att jag måsta tala med Sippan, men nu är det gjort! Måste bara få Tatti med till stan, för vi ska och köpa tågbiljetterna till Hesa! Jag tror inte det är så svårt att övertala henne att hoppa över två sista timmarna.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0