Snart!

Sitter här och väntar på att Jessica ska komma efter mej så vi slipper på träningar.

4 skoldagar kvar.
Om 4 dagar har jag gått ett helt år på gymnasiet. Och vilket år det har varit! Jag minns knappt någonting! Nej, men allt har gått så fort.
4 sköna skoldagar kvar. Om man inte räknar med bokrecenssionen jag har imorgon och spanskaprovet på onsdag, så börjar jag halv elva på tisdag, onsdag och torsdag. Och om jag har riktigt lust kan jag börja halv elva på fredag också hihi.
JAG VILL HA SOMMARLOV NU



Kommentarer
Postat av: lycke

2009-05-25 @ 19:14:29
URL: http://lyckeilona.blogg.se/
Postat av: Anonym

nää vi for nog inte till stan, vi for ti fanny och sen ti solf : D

2009-05-25 @ 19:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0