Det är alldeles för mycket sport inom idrotten

Det var inte heller i Lappfjärd vi hade match, utan i Kristinestad! Men samma sak!? Det var i alla fall säsongens sista divison 4 match, och den vann vi med 1-0! Det har inte kommit upp ännu på vilken plats vi slutade i tabellen, men det blir väl en 2:dra eller 3:je plats. Så helt bra!

Fick veta att jag varit på 75 träningar av 112. Minns att jag i början av året tänkt jag skulle satsa på att fara på mycket träningar och så.. Så jag är lite besviken. Men nästa år istället! Vi var i alla fall bara 11 stycken i laget som varit på över 60& av träningarna. Och på papper är vi typ 30 spelare, så det är skitdåligt!
Antar att det är några som slutar till nästa år..? Men vi har ännu två matcher kvar av denhär säsongen! Ser ut som om vi kommer hållas kvar i divison 2, men det är inte 100% ännu!


haha bild från sommaren 07

Nog snack om fotboll! Nu ska jag ta och äta glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0