Gaah

Idag har jag inte varit i skolan. Tyckte jag inte behövde då jag har grått hår. Däremot har jag varit på hälsogranskning. Skulle fylla i nå papper om alkohol. Och då började hon predika som aldrig förr. Det gjorde mej arg. Hon bara snackade en massa skitsanck (okej, det är ju inte skit, utan kloka ord egentligen) som jag hört hundra gånger förut. Fast det var ju onödigt att bli arg förståss.. Men det blev bara för mycket...

Jag läste just mitt horoskop i Vasabladet. Och vet ni vad det stod?

Irritera dig inte på föräldrar, chefer, lärare och auktoriteter. Att bli arg löser ju ingenting.

Så sant, så sant!

Men nu ska jag som så många andra gånger förut färga mitt hår. Och denhär gången får vi hålla tummarna för att det blir blont!

Kommentarer
Postat av: blonde's have more fun!

JAAAA :D:D:D puss!

2009-09-16 @ 17:43:36
URL: http://matildahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0