ignorance is your new best friend

Kan inte fatta att heljen snart är över! Den har gått alldeles för snabbt.

Igår kväll kom vi hem från Iisalmi med 3 poäng och en säkrad plats i division 2 till nästa år! Det känns grymt bra.
Spelet funkkade stundvis riktigt bra, men sen hade vi våra dåliga stunder också. Kan ju säga att början såg inte bra ut.. Men 0-2 blev slutresultatet!
Bara en match kvar, hemmamatch dessutom. Skönt.

Idag har jag varit på "talko" på Norrvalla cupen. Sålde godis. Blev lite tråkigt att stå där i tre timmar. Men nu är jag hemma och är grymt trött, fast jag just sovde i en timme. Och nu måste jag skriva en-såndär-jävla-religions-uppsats igen. Hatar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0