iisalmi tomorrow

Det blev inget inlägg igår, hade inte riktigt någon ork att skriva. Var nog ändå bara på träning igår. Lite onödig träning eftersom vi bara var 9 stycken.

Har varit till stallet idag. Jenna var med, kul med sällskap emellanåt också! Ikväll hålls jag hemma även om det är fredag. För imogon blir det att stiga upp klockan 7, då vi ska med laget till Iisalmi och spela match. Iisalmi är väl nånstans uppåt och det är typ 300km dit. Så imorgon sitter vi i en liten buss/stor taxi och trängs i flera timmar. Sedan spelar vi match och kammar hem 3 poäng (vi måste!). Sedan trängs vi igen i några timmar. Kommer hem först nångång 10, 11 tiden på kvällen, så det blir väl att bara vara hem imorogn kväll också. Kommer ändå knappast orka göra något imrogon kväll.

Men nu ska jag ta och ladda ner musik tills imorgon och så borde jag städa mitt otroligt råddiga rum, men orkaa! Egentligen borde jag fara tidigt och sova, men jag bara måste se på Dirty dancing klockan 23.00 på SVT1 ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0