So human

Har inte varit sådär jätte flitig på att blogga nu på sistone, men det är för att jag har så mycket hela tiden! Skolan är riktig jobbig denhär veckan, därför är jag hemma idag. Jag har tre prov att läsa på, matte till onsdag och spanska och religion till torsdagen. Dessutom skulle jag ha haft "bokrecenssion" på spanska idag, men jag har inte helst hunnit öppna boken ännu! Hade på väckning klockan 9 idag så att jag inte ska sova bort hela dagen utan faktiskt läsa! Nå, jag vaknade redan klockan 8. Har läst i lite över en timme nu och har en liten välförtjänt paus. Snart ska jag börja med spanska boken..

Senare ska jag laga mat åt Jessica och mej, sen åker vi båda på träningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0